Pages

Subscribe:

Monday, November 18, 2013

Windows 8 All in One Final Permanent Activator

             Windows 8 ජිවිත කාලෙටම තියා ගන්න කියාපු එක...

.
හරි යාලුවනේ ඉතින් ඔයාලට කොහොමද.? හරි ඹයාලා ඔක්කෝටම සුබ දවසක් කියලා මම වැඩේ පටන් ගන්නම්.හරි හරි වැඩි කථා බහක් නැතුව අපි වැඩේ කරමුකෝ.හරි මන් අද ඔයාලට කියලා දේන්න යන්නේ ඔයලා හුගක් දේනේක් මගේන් ඉල්ලපු දේයක්.ඒ කියන්නේ Windows 8 Permanent Activator  එක. ඒක මං ඔයාලට යටින් දාන්නම් Download කර ගන්න.:D

හරි මං හිතනවා ඔයාලා Download කර ගන්න අැති කියලා.හරි ඒක Download කර ගත්තායින් පස්ෙස් ඒන්ෙන් Winrar File  ඒකක්.ඒක ඹයාලා Extrack කර ගන්න.ඉට පස්සේ එකේ තියේන ඔයාට හිතේන ඔන එකක් Setup කරන්න.හැබැයි ඔතන තියන ඒවැයින් හෝදම එක KMSnano V26 ඔන්න ඔක.මමත් දලා තියේන්නේ ඔක තමා.අයේ මෝනවද 100% Sure .එක Install කන්න.ඊට පස්සේ ඔක Normal එකේ Next කරන්න .ඊට පස්සේ අයේ ටික වේලාවකින් Dos වගයක් ඇවිත් Computer එක Restart වේයි.ඊට පස්සේ ඉතින් Life Time Activat තමා .


Active උනාම...



ඉතින් මං හිතනවා ඔයාලට මේ Post ඒක වැදගත් වේන්න ඇති කියලා.එහේනමි මම තවත් දවසක තවත් Post එකකින් හමු වෙමු.එහේනම් මතක ඇතුව Follow පාරකුයි Comment එකකුයි දාලා යන්න.
                                                   එහේනම්   කස්ටියට සුභ දවසක්....!!!!!!

2 comments:

Unknown said...

Super.මම හොය හොය හිටියේ බං.මචෝ FB Hack කරන්නේ කොහෝම දෝ.?

Uween Isirindu said...

බය වෙන්න එපා එ Post එක ලගදිම පිට වෙනවා....

Post a Comment