Pages

Subscribe:

Saturday, February 1, 2014

You Torrent Download Speed Is now Speed for 600%

    මෙන්න මෙහේම ඔයාලගේ Torrent Download Speed එක වැඩි  කරන්නේ

හරි යාලුවනේ ඔන්න අද මම කියලා දේන්න යන්නේ කෝහෝමද කියලා ඔයාලගේ Download වෙන Torrent Speed එක වැඩි කරගන්නේ කියලා.මට මෙක දාන්න හිතුනේ මගේන් එක්කේනේක් ඇහුවා Download Spedd එක වැඩි කර ගන්න ක්‍රමයක් නැද්ද කියලා .ඉතින් එන් මම එකටත් එකක් මම මේ උත්තරේ ගේනාවේ.මම අර උඩ කයපු එක්කේනාගේ ෆෝටෝ එක දාන්නම්කෝ පහලින්..හරි ඉතින් මෙක ඇවිල්ලා පඩි සෝෆ්ට්යා එකක්.

මේ තියේන්නේ මම අර උඩ කියපු පෝටෝ කැල්ල...අපැහැදිලිනම් පෝටෝ එක උඩ කිලික් කරලා බලන්න.
හරි මම හිතනවා ඔයාලා එක බලන්න ඇති කියලා.බැලුවනම් ඔයාලට පෙන්න ඇති මම උඩ කියුවේ බොරුවක් නැති බව...

හරි හරි මම හා හා පුරා කියලා යටින් දාන්නම්කෝ ඔයාලට මම උඩ කියපු Software කැල්ල Download කරගන්න..
හරි මම හිතනවා ඔයා එක Download කරගන්න ඇති කියලා.දැන් එක ඩබල් කිලික් කරලා Normal විදියට Setup කරගන්න.දැන් එක Open කරලා එන Dialog Box එක දැක්කම ඔයාලට හිතාගන්න පුලුවන්නේ කරන්න ඔන එක හැබැයි එක කරන්න ඔන Torrent එක Download වෙන්න දාලා..

හරි නේ එහේනම් මම ගියා.ඔය යටින් ඔයාලගේ අදහස් ටිකක් දලා ගියොත් තමා හෝද..

2 comments:

Unknown said...

virus blocked by norton

Uween Isirindu said...

Magethe Noton Thamai.Matathe eka tghamai une.oyta lede tiyenne northen witharai.oke fierwall eka off karala open karanna.

Post a Comment