Pages

Subscribe:

Saturday, February 15, 2014

How To Add Free .tk Custom Domain For Blogger

        සල්ලි නෝගේව අපිටම කියලා .TK Domain එකක් ගමුද.?

 මෙක ගෝඩක් ප්‍රෙයාජනවත් වෙන්නේ අපේ Blogger පාවිච්ච් කරන අයට තමයි.මෝකද කියනවනම් එයාලට තියේන්නේ Blogger වලින් දේන Free Sub Domain එකක්නේ.එක නිසා මෙක ගැන කියලා දෙන්න මට හිතුනා.ඉතින් මම එක ලියලා කියන්න බැරි නිසා පැහැදිලි Video එකකින් කියලා දෙන්න යන්නේ මම යටින් දාන්නම්කෝ Video කැල්ල.ඉතින් මෙක නිකන් දෙන හින්දා හෝදයි. සල්ලී දිලා ඔය සමහරක් අය ඔය .TK Domain ගන්නවැයි කියන්නේ.ඒවගේ දැන් ඔයාලට සල්ලී දිලා ගන්න ඔනේ නෑ.එක නිකන් ගන්න හැටි ගැන දැන ගන්න අපිගාවට එන්න.

                                         ඔන්න මම අර උඩ කියුව විඩියෝ එක

ඔයාලට මම Video එකේ කියපු Site එකට යටින් යන්න.

http://www.dot.tk

ඔන්න යාලුවනේ අද මම ඔයාලට ඔක ගැන කියලා දුන්නා.ඉතින් ඔයාලට ඔකේ ගැටලු එහේම තියේනම් එවා ඔය යට Comment Box එකේන් දලා යන්න අමතක කරන්න එපා.මම ඉගාවට තවත් මේවගේ පස්ට පෝස්ටුවකින් සම්බ වෙන්නම්.පුලුවන්නම් ඔයා උඩ තියේන Box එකට Follow පාරක් එහේම දලා Comment එකකුත් දලා යන්න.

2 comments:

Hk said...

patta mcn.....

Uween Isirindu said...

Thanxaaaa.

ඔයාටමෙක වැදගත් උනානම් යාලුවන්ටත් කියන්න...

Post a Comment